محصولات پیشنهادی
محصولات مراقبت پوست Garnier
محصولات مراقبت پوست Garnier
محصولات مراقبت پوست Garnier
محصولات مراقبت پوست Garnier
محصولات مراقبت پوست Garnier
توضیحات

به عنوان اولین قدم در روتین مراقبت از پوست، شستشوی صورت نقش بسیار مهمی در حفظ تعادل پوست شما دارد. قدرت بیش از حد یک محصول شستشوی صورت می تواند روغن های طبیعی با ارزش پوست را از بین ببرد، در حالیکه در محصولات سبک تر به طور موثر چربی اضافی پوست به خصوص در پوست های چرب از بین نمی رود. یک محصول شستشوی صورت مناسب هیچ ضرری برای پوست ندارد و پس از شستن صورت پوست شما باید احساس طراوت داشته باشد و سفت و خشک نشود، در حالیکه منافذ شما باید شفاف شده باشد و برای استفاده از سرم یا مرطوب کننده آماده شود. از آن جایی که پیدا کردن و خرید یک محصول مناسب و متناسب با پوستتان کاری دشوار است گلدتگ محصولات مراقبت پوست Garnier رو  معرفی میکند.

از مزایای شستشوی صورت از بین بردن آلودگی ها، چربی و سایر مواد زائد بر روی پوست می باشد. در طول روز پوست صورت شما به طور مداوم با باکتری ها، آلاینده ها، ویروس ها، کثیفی ها و سلول های مرده و قدیمی پوشیده می شود در نتیجه شستشوی روزانه صورت این آلودگی ها را از بین می برد تا ظاهری شاداب به پوستتان ببخشد. در صورت نشستن پوست، پوست شما با یک لایه ضخیم از آلودگی پوشیده می شود که باعث می شود سایر محصولات به درستی به پوست نفوذ نکنند.

تونر گیاهی مرطوب کننده و پاک کننده صورت حاوی حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا مناسب انواع پوست گارنیه یک تیر و دو نشان برای پوست است. افرادی که پوست خشک دارند باید برای پاک کردن پوست خود از تونر یا شوینده مناسب استفاده کنند؛ در غیر این صورت خشکی پوست آن‌ها چند برابر شده و پوستشان در دراز مدت ملتهب خواهد شد. حتی افرادی که پوست نرمال و سالمی دارند خوب است که برای پاک کردن پوستشان از تونر پاک کننده حاوی آبرسان استفاده کنند تا سلامت پوستشان حفظ شود.

ژل شستشوی صورت دارای خواص آبرسانی فراوان است و جدای از زدودن باکتری‌های مضر و کثیفی‌ها، پوست را نرم و لطیف می‌کند. این محصول با از بین بردن خشکی جلوی بروز چین و چروک را گرفته و با هیدراتاسیون پوست، از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری می‌کند. در واقع می‌توان گفت که ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید تعدیل کننده چربی پوست نرمال است. افراد با پوست نرمال و معمولی می‌توانند از این محصول استفاده کنند و آلودگی‌ها را از صورت خود پاک کنند. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است و 96 درصد محتویات آن طبیعی اند. به همین علت بسیار ملایم بوده و حساسیت و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

ژل شستشوی صورت گارنیه لایه‌ای محافظ به وجود می‌آورد و پوست را تا زمان زیادی مرطوب و نرم نگه می‌دارد. کوچک شدن منافذ باز و پاکسازی عمیق آن‌ها از دیگر اثر این محصول است. با استفاده از ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید از فواید مواد طبیعی بهره‌مند شوید و درخشش و جوانی را به پوستتان هدیه کنید.

ژل شستشو صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا علاوه بر شسشو پوست حتی منافذ پوست را پاکسازی و آبرسانی نیز می کند. با استفاده روزانه از این ژل شستشو پوست شما ترمیم شده و نواقص و لک های پوستی به مررور زمان بهبود می یابد. استفاده از این محصول می تواند در داشتن پوستی شاداب و شفاف بسیار تاثیرگذار باشد چرا که پوست شما را با داشتن عصاره آلوئه ورا آبرسانی کرده و پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می آورد.

منا طهرانی
1402/04/31
لطفا میسلار واتر پوست حساس در صورتیش رو هم موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/31
منا جان * حتما پیشنهادتون منتقل شد امکان داره که در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
عسل رئیسي
1402/05/12
سلام وقت بخير، لطفا تونر و محلول شستشوي صورت ويتامين سي اين برند رو هم موجود كنيد. با تشكر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/15
سلام عسل جان * پیشنهادتون منتقل شده امیدوارم که شارژ بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید