محصولات پیشنهادی
گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1
گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1
گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1
گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1
گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1
توضیحات

تمیز کردن گوش با گوش پاک کن های پنبه‌ای خطر آسیب به مجاری گوش را دارد به همین دلیل گلدتگ امروز گوش پاک کن هوشمند شیائومی Bebird مدل R1 رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنه که یک وسیله برای پاکسازی داخل گوش است. این دستگاه با استفاده از دوربین، تصاویر داخل گوش را بر روی گوشی نمایش می دهد و پاکسازی را برای شما آسان می کند. لنزهای شیشه ای به کار رفته در دوربین 3 مگاپیکسلی این محصول مقاوم در برابر خط و خراش است و  کیفیت نمایش 1080 پیکسلی به صورت HD و تشخیص زاویه 360 درجه و تکنولوژی سه محوری می باشد.  این عدسی ها با فاصله کانونی و بزرگنمایی بهینه هستند و سرعت انتقال تصویر را به 20 فریم در ثانیه اختصاص داده است که شما می توانید عکس ها و فیلم های با وضوح بالا مشاهده کنید.

 این گوش پاک کن می تواند با همه دستگاه های Android و IOS به خوبی کار کند. شما فقط باید برنامه “Bebird” را دانلود و نصب کنید ، دکمه شروع را فشار دهید و از طریق وایفای به گوشی هوشمند متصل شوید. این محصول دارای استاندارد ضد آب IP67 است، بنابراین پس از استفاده به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید.

این محصول با ضخامت بسیار اندک 4.5 میلی متر باعث شده تا به وسیله ایی کاربردی برای افراد مختلف با سایز گوش های متفاوت تبدیل کند و به دلیل داشتن طراحی قاشق مانند که از جنس سیلیکونی فلزی است به راحتی وارد مجرای گوش می شود و آلودگی های جمع شده داخل آن را پاک میکند. همچنین این محصول دارای تراشه CPU کنترل دما است. این تراشه باعث میشود تا در زمانی که کاربر گوش پاک کن برقی را از مقدار مشخص بیشتر در گوش داخل میکند و به بخش های حساس و ممنوع گوش میرسد با هشدار کاربر را از خطرات مطلع کند.

حسین مالکی
1403/07/08
سلام دوستان این مدل رو چند سال پیش تازه امده بود خرید کردم متاسفانه اصلا ضد اب نیست مواظب باشید قطره یا رطوبت گوش بهش نرسه و اصلا برنامه شو آپدیت نکیند
1
محسن اسماعیل نژاد
1403/07/08
درود لطفاً تمدید کنین
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/07/09
سلام محسن جان لطفا دکمه درخواست تمدید رو بزنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید