محصولات پیشنهادی
پمپ باد شارژی Portable Tire Inflator MS22C-001
پمپ باد شارژی Portable Tire Inflator MS22C-001
پمپ باد شارژی Portable Tire Inflator MS22C-001
پمپ باد شارژی Portable Tire Inflator MS22C-001
پمپ باد شارژی Portable Tire Inflator MS22C-001
توضیحات

پمپ باد دیجیتال Portable Tire Inflator MS22C-001 حداکثر فشار 150 PSI و جریان هوای 30 لیتر در دقیقه را فراهم می‌کند که تنها به 5 دقیقه برای باد کردن کامل لاستیک خودرو (0-36PSI) 195/55/R15 یا 1 دقیقه برای پر کردن مجدد نیاز دارد. لاستیک ماشین در شرایط روزانه (25-36PSI). این کمپرسور هوای قابل حمل هوشمند می‌تواند فشار تایر را از پیش تنظیم و نظارت کند، در صورت رسیدن به فشار مورد نظر به طور خودکار خاموش می‌شود و تضمین استفاده ایمن و قابل اعتماد را ارائه می‌دهد.

پمپ دیجیتال تایر برای لاستیک‌های خودرو دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LCD بزرگ با 4 واحد اندازه‌گیری فشار PSI، KPA، KG/CM است که می‌تواند به عنوان فشار بی‌درنگ استفاده شود. 4 نوع حالت باد از پیش تعیین شده (دوچرخه، موتور سیکلت، ماشین و توپ) برای مبتدیان قابل توجه است. حالت دستی به شما این امکان را می‌دهد که مقدار فشار (3-49psi) را با توجه به جسم باد شده تنظیم کنید، کار با آن آسان است و نیازهای باد کردن اجسام مختلفتان را برآورده می‌کند.

پمپ باد دیجیتال Portable Tire Inflator MS22C-001 باتری لیتیومی 4000 میلی آمپر در ساعتی داره، کمپرسور هوا قابل حمل بادکننده تایر می‌تواند لاستیک خودرو و دوچرخه را باد می‌کند. لاستیک‌ها بعد از شارژ کامل می‌تواند به عنوان پاوربانک برای اکثر دستگاه‌ها (همراه با کابل USB-C) استفاده شود.

این دستگاه با دارا بودن حالت روشنایی، بادکننده لاستیک شارژی با فشارسنج برای استفاده در اضطرار کنار جاده و استفاده در شب عالی است و سه حالت نور دارد. حالت SOS یک فلش قرمز رنگ از 100 متر دورتر در تاریکی قابل مشاهده است و برای اطمینان از ایمنی به خودروهای عبوری هشدار می‌دهد. این چراغ در صورت شارژ کامل می‌تواند ساعت‌ها دوام بیاورد. این باتری با پورت TypeC شارژ می‌شود و فرآیند شارژ شدن را طی 3 ساعت انجام می‌دهد. این باتری به جز جریان برق مستیقم، با شارژر فندکی خودرو و پاوربانک نیز سازگار بوده و انعطاف خوبی از این لحاظ به خرج داده است.

به توصیه شرکت سازنده این وسیله در دسترس افراد زیر 16 سال نباشد، به ویژه در زمان استفاده و اگر هنگام کار صدای غیرعادی شنیده می شود یا دما خیلی زیاد است، لطفاً فوراً خاموش کنید. اگر برای مدت طولانی استفاده شود، دمای لوله هوای پرفشار و میزبان افزایش می یابد. از تماس طولانی مدت با لوله هوای پرفشار با دست خودداری کنید

لطفاً قبل از استفاده برای اولین بار آن را کاملاً شارژ کنید. از کابل شارژ برای اتصال آداپتور USB 5 ولت برای شارژ پمپ استفاده کنید. دمای نگهداری محصول نباید کمتر از -10 درجه یا بالاتر از 45 درجه باشد، سردی بیش از حد یا گرمای بیش از حد باعث کاهش عمر محصول یا آسیب رساندن به باتری داخلی می شود. باتری در صورت عدم استفاده طولانی مدت ممکن است آسیب ببیند. توصیه می شود حداقل هر سه ماه یک بار شارژ شود.

قبل از تنظیم مقدار فشار باد، لطفاً تأیید کنید که واحد اندازه گیری صحیح انتخاب شده است، در غیر این صورت ممکن است منجر به انفجار لاستیک شود.

علی .
1403/03/08
سلام لطفا یخورده بیشتر بیارین! با کیفیت و قیمت مناسب
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/08
سلام علی جان * شارژ محصولات بستگی به موجودی تامین کننده داره اما حتما پیغام تون منتقل میشه و با توجه به استقبال تون تمام تلاش مون رو میکنیم تا مجدد شارژ بشه
محسن نیک زاد
1403/03/06
چرا شیائومی شارژ نمیکنید اخه
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/07
محس جان * اگر تامین کننده موجودی داشته باشن حتما در پیشنهاد های بعدی شارژ میشه
علی .
1403/03/12
سلام، اگه خرید کردین لطف میکنین توضیح بدین که چطوره؟ کاربردیه واقعا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/13
سلام علی جان * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم
محمد امیری
1403/03/06
سلام لطفا دوستانی که خرید کردن نظر بدن. آیا کیفیت و کارایی داره؟
4
گلدتگ
گلدتگ
1403/03/07
سلام محمد جان * منظر نظر کاربران برای شما هستیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید