محصولات پیشنهادی
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
پرزگیر لباس شیائومی Mijia Remover MQXJQ01KL
توضیحات

پرزگرفتن لباس تجربه‌ای است که تا امروز همه ما حتی روی لباس‌های گران قیمت خود تجربه کرده‌ایم، این اتفاق می تواند بسیار آزار دهنده باشد زیرا باعث کاهش جلوه و زیبایی لباس و پارچه می‌شود. برای حل این مشکل پرزگیرها به کمک شما می‌آیند تا با جمع کردن پرزها جلوه لباس شما را برگردانند. تهیه پرزگیر می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد اما نباید فراموش کرد که انتخاب کالایی که هم از برندی معتبر باشد و هم کارایی مورد نیاز ما را داشته باشد بسیار مهم است، به همین منظور میجیا که از برندهای زیرمجموعه شیائومی می باشد پریز برقی لباس MQXJQ01KL را روانه بازار کرده است تا نیاز به یک پرزگیر مناسب که به راحتی قابل حمل باشد را برطرف کند. 

مشخصات پرزگیر میجیا شیائومی MQXJQ01KL

این محصول که شیائومی آن را با کمک زیر برند مشهور خود یعنی میجیا روانه بازار کرده است، ۲۱۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن معادل ۱۴×۶×۶ سانتی است. این دستگاه که بدنه ای سفید رنگ دارد و دارای توانی برابر 5 وات بوده و ولتاژ و جریان ورودی آن نیز به ترتیب ۵ ولت و ۱ آمپر گزارش شده است.

قسمت سری و متفاوت این کالا از جنس استیل بوده و ضخامت آن نیز ۰٫۳۵ میلی متر می باشد.

طراحی ویژه‌ای که شیائومی برای قسمت سری این پرزگیر در نظر گرفته موجب شده تا استفاده از آن هیچگونه آسیبی را متوجه بافت پارچه نسازد. قطعات این کالا قابل جداسازی بوده و کاربر می‌تواند برای تمیز کردن محفظه، قطعات را جدا کرده و آنها را پاکسازی کند. شیائومی به منظور پاک کردن قطعات داخلی از پرزها یک برس کوچک را نیز همراه کالا عرضه کرده تا کار برای کاربر ساده‌تر باشد. این پرزگیر با بسیاری از انواع پارچه و لباس از جمله پلیور، کتان، لینن، ابریشم، کشمیر و پارچه‌های پشمی سازگار بوده و به خوبی پرزها را از این بافت‌ها جدا می‌کند.

قدرت مکش بالا

در قسمت درونی بدنه این پرزگیر، ۵ پروانه قرار گرفته که با چرخش خود فشار منفی را ایجاد می‌کنند که پرزها را به سمت مسیر P شکل هوای درونی هدایت کرده و به این ترتیب پرزها جمع آوری می‌شوند. مکانیسم طراحی شده برای این کالا به گونه‌ای است که پرز های جمع شده دوباره با جریان باد به بیرون برنگشته و محیط را کثیف نمی‌کنند.

ایمنی بالا

پرزگیر شیائومی به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورتی که کاربر در حین استفاده از دستگاه درب محفظه را باز کند، فرمان خاموش شدن پرزگیر صادر شود. به این ترتیب پروانه‌های داخلی از حرکت باز ایستاده و هیچ‌گونه خطری متوجه کاربر نخواهد بود.

طول عمر باتری

کمپانی شیائومی این مدل از پرزگیرهای خود را به یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که به سرعت و تنها در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. شما می‌توانید با یک بار شارژ کامل این دستگاه تا ۹۰ دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کنید. از آنجایی که این کالا به وسیله کابل یو اس بی شارژ می‌شود، کاربر می‌تواند برای شارژ دستگاه از پاوربانک نیز استفاده کند.

توضیحات

شرکت میجیا به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های اصلی شرکت شیائومی فعالیت می‌کند و تا به حال محصولات متعدد و گوناگونی را در زمینه‌های مختلف به ثبت رسانده است. پرزگیر لباس میچیا هم یکی از این محصولات است که از کیفیت، امکانات خوب و ظاهری بسیار ساده بهره برده است. طراحی این دستگاه ایدۀ جدیدی نبوده و بسیاری از المان‌های ظاهری آن بر گرفته از پرزگیرهای کمپانی‌های دیگر است اما با این حال شمایل آن به رنگ سفید مات و به صورت یکدست است که جلوه‌ای دوست داشتنی و کاربر پسند به آن بخشیده است.

شیائومی برای هر چه بیشتر شدن انعطاف‌پذیری حرکتی، از پلاستیک ABS در ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است. پلاستیک ABS به دلیل هزینه پایین ساخت، این موقعیت را برای کمپانی ایجاد کرده که آن هزینه را در راستای بهبود امکانات و کیفیت محصول صرف کند. البته پلاستیک ABS به دلیل سبک وزنی، کار با محصول را نیز بسیار راحت تر کرده است. از دیگر ویژگی های این ماده می‌توان به افزایش استحکام، مقاومت در برابر ضربات و شرایط محیطی اشاره کرد که در نهایت موجب افزایش ماندگاری و طول عمر محصول شده است.

پرزگیر میجیا یکی از بهترین دستگاهای موجود در بازار جهانی برای از بین بردن دونه و گوله شدن های پرز بر روی لباس میباشد این محصول همراه با سری اضافه ارائه میشود.

علیرضا عسگری
1403/04/26
سلام نظر دوستان رو ثبت کنید تماماً تا تفاوتش با پرزگیر قبلی که آوردید رو متوجه بشیم و کیفیتش رو بدونیم
1
Ayda A
1403/05/09
سلام گلدتگ لطفا موجود کنید باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/09
سلام ایدا جان * لطفا در خواست تمدید بدین تا در صورت موجودی به شما اطلاع رسانی بشه
هما علیزاده
1403/05/10
دوستان راضی بودید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/05/10
هما جان * منتظر نظر کاربرانی که استفاده کردن برای شما هستیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید